tisdag 13 januari 2009

Tips o hantverkare???

Om en vecka smäller det, då ni så bjuds det på CHAMPAGNE!!! Gissa om jag har längtat, i ca 8 år vill jag nog minnas. Varför bjuds det på Champagne? jo för jag blir ägare av min lägenhet, upp med attacheväskan o punga ut lots of dollares ;).

Så nu vill jag kolla vilka av mina nära o kära vänner o läsare som INTE har tummen mitt i hand för nu ska här målas o fejjas. Hör av er snarast, BILLIGA & VILLIGA är hjärtligt välkomna!!!
Jag ska fixa mitt vardagsrum, fast det har jag väl kanske sagt innan, fast nu börjar det kännas som verklighet, jag e på G här oxå. Det finns ju miljarder frågor hur man ska fixa i sitt rum. Färger, fondvägg el schabloner? Jag ska även fixa mitt golv, eller min bästis man får göra det åt mig, dem är ju såna där golvslipers... så ja lite kontakter har jag ju... tackolov ;)
TIPS, GE MIG MASSOR AV TIPS, TACK!!
Jag har aldrig fixat hemma, jo förresten med Bananis pappa i köket.... asså målat menar jag ju förstås, det vart grönt.
Möbler har jag koll på, vad jag ska köpa ialf, men inte vart??? Finnsoffan o en LCD tv ska jag HA!
Så jag är sååå glad för snart har jag ett fräscht o snyggt vardagsrum, ok det kanske tar ett tag men sen då j-lar blir det inflyttningsvardagsrumsfest..
Nåt måste man ju fira för att få ha en fest, eller vad säger ni...
NÅGRA FRIVILLIGA SOM REDAN NU VILL ANMÄLA SIG.....?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Va roligt, är vi bjudna ?

Theresa sa...

jag kommer så klart! när är det? jag har två tummar som sitter där de ska. kram, T.

Anonym sa...

Jag kommer gärna när festen är! Hantverk är inte något som finns att finna på min meritlista, tyvärr. Men jag är en jävel på drinkar så det kan jag blanda till medan ni andra arbetar!
Kram från MarathonDonnan!

Anonym sa...

Jag ordnar Tjuren och Spriten.



Får vi ta med spiral sugrör och annat kul ?

tookmia sa...

Välkomna e ni verkligen!! Om ni vill fira min lägenhet, har ni hammarn med er samtidigt så e det ett plus ;)
Kul med Roger o Redbull, vilka e ni???? Fast ni är ändå välkomna...