fredag 9 januari 2009

På G!!

Träna, gissa om jag körde på järnet på en gång. Svettades efter ca 3 min o hade typ 17 min kvar. Jag hade min Ipod, så jag hörde själv inte hur mycket jag flåsade o stånkade. Höll på ialf i 20 min på ngn grej där bara benen jobbade egentligen o sen provade jag rodden o då mådde jag sjukt illa o var vimmelkantig. Man tror eller inte man JAG tror att det e ju bara o plicka lite på displayen o fixa lite så e man på G, men jag tror att det är mer än så. Ipoden o hörlurarna så körde jag på, det var tur att jag inte börja sjunga oxå till låtarna, kan ju hända när jag är hemma o diskar. Jag måste gå en sån där gymintroduktion, så jag anmälde mig till en sån nästa vecka. Hmm undra om jag ska ha en sån där snygg topp då eftersom det är en manlig instruktör... HAHHHAHHAHHAHAHHAHHAHAAAA NOT"!!!! Like I care om det är värsta snyggingen där, eller??? Nää det blir rejäla byxor o en tshirt, så´re ser ut som man aldrig sett ett gym förut. Det kommer gå bra, eller hur??
Fast jag är ganska nöjd med mig själv faktiskt, att jag verkligen hitta dit. Ska inte säga hur länge jag har haft kortet, det viktigaste är - JAG ÄR PÅ G!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha ja sussis kommentar flippa ur liksom haha. Läget rätt ok,,men lite mycket med jobbsökning. kram

Anonym sa...

Va duktig du ääääärrrr...

Döh, jag måste ju kolla på BB så jag kan totalsåga henne vid fotknölarna and I thonk I will...shit va hon sööög! Ingen taktkänsla what so ävva!! Hi hi..Pöss

mamma sa...

Hej, Gumman!
Va duktig du är. Jag är så glad för din skull för lägenheten och att du är på G. Hör av dig när du ehöver hjälp.
Puss och kram
ÄLSKAR DIG

Anonym sa...

halloå sötis where are u?
kommer inte in på 365saker.se från din sida... nåt bug på gång.
får jag komma o hugga i i lite tapetrivning å sånt snart.. jag hjälper till . pick a date!!
kram TJ

Anonym sa...

Yes @ last u are on the G baby keep it going.