torsdag 15 januari 2009

Kassettbandsterapi

Jag har rensat min källare o min härliga bröllopskista, eftersom jag aldrig blir gift så känns den lite konstig i mitt rum. Det är dax att RENSA!!! Så visst gjorde jag det, men jag har inte slängt något än. Mina cd skivor har jag lagt i en flyttkartonger o skrivit TUNG på, min VHS filmer ska jag skicka på återvinning, vem har VHS nu??? Gosedjur till förbannelse, räknas det som leksaker, - ja, sa Maskan. Då kanske jag ska dela med mig?? Sen har vi mina band, mina band som jag har spelat in musik på allt fr 1990 - u name it. Det e ju här min terapi kommer, jisses jag kan ju inte slänga alla band heller, dem har nästan alla ett namn typ
  1. Slappna av, Timo
  2. Superblandat
  3. Remix sommar -92
  4. Dance -90
  5. Septemberremix -92

Skulle ni kunna slänga dessa UTAN att först lyssna??? Terapi, asså det är sjukt mycket band, jag var ju ett med att spela in, satt vid radion när TRAX var på radion o spelade in o pausade INNAN han, ni vet han som snackade o bara för det kommer jag inte på vad killen heter. Kan inte eller vill inte slänga förräns jag lyssnat klart.

Min pappa fick ett gäng Bob Marley skivor medans jag var på kollo o spelade in på band. Det vart några stycken kassettband vill jag lova o när jag kom hem så sa han att han INTE ville höra Bob Marley ever again, hahhahhahhahaaa känslig kille.

Fast det är ganska kul, har ju haft samma musiksmak ganska länge vill jag lova. Så nu är det dax igen in i köket o lyssna på ett namnfritt band, undra vad det är på det???

2 kommentarer:

Anonym sa...

Släng skiten.

tookmia sa...

Japp, its gone 4 ever.... ;)