fredag 23 januari 2009

Dejt tips?

Nu har jag visat lite muskler på gymmet. Skönt att komma igång. Det är ju inte som ett aerobic pass, men om jag är på dem så gör jag liksom ingen nytta. Tar fel steg, fel rörelser så det bara blir blaj av alltihopa. När sen instruktören har fått nog av lattjobruden i hörnet, då ber hon mig komma o ställa mig längst fram... har jag lust med det tror ni??? Hhahhahhaaa NOT
Så därför kör jag gymmet. Fick låna bilen hem ikväll, så snart ska jag in o duscha. Kroppen börjar kännas att jag rört på den, snart får den en rörelsechock tror jag minsann.

Har varit på mötesplatsen i knappt en vecka o imorgon gäller det... jag ska PÅ DEJT!!! Herregud, gulp... är det ngn som kan ge mig några tips kanske??? Dejt är ju inte riktigt min grej, tappar ord, säger fel saker, är inte riktigt TOKMIA. Så jag hoppas killen inte är så strikt o konstig för då vete 17 om jag hör hemma där.

OK, jag ska säga som det är, jag har varit på en BLINDDATE en gång i mitt liv. DET var spännande,hahhahhahaa, aldrig mera ialf. Så nu är det FOTO som gäller. Jag var lite tveksam att han skulle gå för jag var för ful, men hmmm jag höll på att gå, dock inte för att han var ful, utan på middagen var han INGEN gentleman. Spillde mer än min dotter gjorde när hon var 1 år, tog vin men gav inte mig något, hade taskiga kommentarer, bjöd DOCK mig på shit nu kommer jag ju inte ihåg vad stället heter, på Högbergsgatan, hmm kan det heta Il Tiempo??? Dyrt o han betalade, + där. Sen stack vi till Gondolen, o drack ngr drinkar o trodde han hade halva inne. Jag är ju så himla rak på sak, så jag sa
- nu är det bra o jag har gillat kvällen men tyvärr blir det inge mer!
Killen blir skitsur o går...

Sen dess NO MORE dejter. Mina killar jag har träffat är nästan alltid genom bekanta eller jobb. Så läsare, det här är nytt för mig. Ge massor av råd, roliga, tråkiga, konstiga, farliga, eller bara säg nåt för guds skull...

ps min parfym är i trappen, buuuaaa.. hur kunde jag glömma, jag har ju min favvis kvar ;)


1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaaaa du fixar det ska du se.