onsdag 14 januari 2009

Joe Labero


Tisdag em får jag ett sms av "Jessica Alba" hon jobbar på Börsen o är ju en fd elev till mig ni som har hängt med fr början. Hon kan ibland fixa gratis biljetter till vissa evenemang o idag var det JOE LABERO på tapeten. För mig är han en trams, har inte sett så mycket på den mannen för att tycka att det är värt att gå på en föreställning med honom. Fast gratis är ju ALLTID gott! Så nu undrade hon om jag ville gå, fick 2 st ståbiljetter.
På momangen så ringde jag o kollade barnvakt o morfar ställde upp. Väl hemma så kom Morris hem till mig efter jobbet o hoppade direkt in i badet. Jag fixade middagen o sen kom morfar. Fixade oss o lånade morfar snabba bil. Gick på ngtr ställe på regeringsgatan o hon tog ett glas rött o jag en cola, satt o fnittrade o hade jätte kul. Sen drog vi oss till Börsen där vi skulle möta.... en gigantisk eller två låååånga köer. Det var ju bara o ställa sig o se glad ut. Tur att det inte var sååå kallt, vi var på riktigt party humör o det lät nog som vi båda hade druckit alkohol.
Väl inne så var det upp på övervåningen o hitta bra platser, vi hittade två barstolar o fick relativa bra platser.

Jag måste säga WOW här, jisses vilken bra show. Han var ju en riktigt rolig typ. Roliga o underhållande trix o magi. En del var riktigt så man tappade hakan o en del skulle man ju givetvis kunna själv.... hahhahhahhahaa eller hur..

Han var ju grym, o roliga människor i publiken som fick ställa upp. Eva med micken som pratade så lågt att man knappt hörde henne. Gunilla som fick hålla i en nyckel till en kista som vi såg ngn munk eller vad 17 det var, dem var läskiga ialf, dem kom med en kista innan showen började o hängde den i luften. Sen var det en himla massa andra människor som fick chansen att vara med i hans show.
Han hade show i 1.40 min o det var FABULOUS!

Verkligen ngt Morris o jag rekommenderar. Ska inte säga vad showen handlar om utan GÅ DIT o se, ni kommer inte ångra er!!!
Tack ännu en gång tjejen, så himla kul, tack för att du tänker på mig då å då...;)

Inga kommentarer: