söndag 28 september 2008

Bleka muffinsar

Jaha, då vaknar jag denna morgon alldeles själv. De e ju söndag o jag vaknade precis bra tajmat till en film på "Hallmark". Å den var en perfekt "Tokmia" film. Söndag o fint väder, tänkte gå till "Javasavi" o äta scones buffe, men så chattade jag med en vän "Taye Diggs" som jag inte sett på evigheter. Så hon sa att hon just bakat muffins så att jag skulle komma o äta medans dem var varma. Så sagt o gjort, in i duschen o två sec senare var jag på väg. Köpte en blomma o gick över o fikade. Varm choklad o så fick jag dem BLEKASTE muffinsarna jag nånsin sett, men hjälp vad goda dem var.. Hon skyllde på att dem kunde vara lite torra, men det kände jag inget av, hihiii. Det var ju som sagt ett tag sen vi sågs, men alltid lika kul o få skratta lite med henne. Hennes barn var hemma som vanligt, men dem var ganska lugna idag ;). Sen när jag vart där ett tag så kom hennes mamma o hon hade hela bilen full med kogödsel, så när vi är på väg till bilen o ska hämta gödseln med skottkärra, så säger "Taye" lite klatschigt, mamma vet du vad hon jobbar med... Hmm jag tänker vad 17 har det med kogödsel o göra, medans hennes mamma inte har en aning om vad jag gör. - mamma hon är trafiklärare...hahhahhahaa fast grejjen var att "Taye" viskade lite när inte hennes mamma hörde att hon inte kör så bra.. hahhahha -jaha, var de de handlade om.. ja, jäklar..

Sen sa jag hej då o stack till Årsta Torg o köpte tidning o läste i solen.. Nu ringde "Elvis" o sa att dem var på väg hem hit... ååhhh ÄNTLIGEN MIN BANANIS, hon får komma o gosa med hennes mamma...

1 kommentar:

Anonym sa...

Taye hälsar tack för besöket och kom gärna snart igen