söndag 14 september 2008

Min första kärlek, in my dream

Vaknade av att Bananis står vid sängen o säger att det är inge kul att ligga i sängen o läsa bok mera. Efter vår ommöblering igår så satte vi ALLA hennes böcker vid sängen o inte i bokhyllan, så hon kan läsa NÄR hon vill.
Jag själv hade världens mysigaste dröm, jag drömde om min FÖRSTA kärlek "Josh" Ååhhh tänk om jag kunde få den turen igen. Jag var på väg i en bil med en ANNAN kille, men jag var inte lika intresserad av honom, fast jag kysste honom ialf, vem den killen är vet jag inte.. men han väntade på mig utanför när jag gick in till "Josh". Jag var där han bodde o han verkade lite lustig..

Han hörde av sig till mig o jag vart lite konfunderad varför just han ringde mig, men träffade honom ialf. Vi pratade lite ytligt om allt, sen tror att jag drömde om honom nu på morgonen, för jag fick låna toaletten, men kunde inte kissa.. hahhah tänk om jag hade kissat, då hade HELA sängen varit helt genomblöt, YUCK!!!

Efter jag kom ut från toaletten så är jag på väg ut o jag frågar honom varför han hörde av sig NU o han svarar - tänkte bara kolla, jag vet inte vad det här blir men vill ändå träffa dig.. (ÄNTLIGEN, OM DET NU HADE VARIT MIN "JOSH" DET HANDLADE OM, fast det gör det ju aldrig..;(
När jag sen just ska gå så vill han ha en hejdå kyss.. (now we talking), + kastar en tub lim till mig??

Sen sitter jag utanför hans hus, där händer det mycket märkliga saker, "Josh" mamma o "Josh´s" ex flickvän hälsar o hon säger att jag dansar jättebra, sådär tätt (hahhaha??), sen ser jag en buss som kör järnet men bakåfram, sen kommer min fasters man o säger att jag ska kolla i min mobil (den snubben har jag inte sett på 18 år).. killen nr 2, som jag hade i bilen vet jag inte vart han tog vägen, vart väl helt tagen av att "JOSH" äntligen hörde av sig o vi fick kyssas...

(Lite info om Josh Hartnett han är född 1978 o vi har SAMMA FÖDELSEDAg, 21 JULI)




Inga kommentarer: