måndag 15 september 2008

Hemma hos Katten

Måndag, lika trött som vanligt, fast jag tror tisdagar är värre hmm varför vet jag inte. Förra veckan åkte jag med en tjej som vi kalla "Nick", hon o min Skoda var inte dem bästa kompisarna, men idag vart det mycket bättre. Dem har liksom funnit varandra o det är ju positivt, eftersom både "Nick", Skodan o jag ska vara kompisar ett tag framöver, o vi ska nog se till att vi får till "Nick´s" körning så vi alla blir glad. Så jag ser framemot våra veckor tillsammans, dem lektionerna du har bokat in...;)


Jag har en annan stjärna, men bara till låns. Det är min kollegas egentligen, men det visade sig att jag hade en lucka o då fick "John" den. När vi sågs sist det var ju jätte lääänge sen, så det har hänt massor i hans körning. Så bra gjort "kollegen". Han har mycket snack i bilen. Han är otroligt rolig o lyssna på. Riktigt djupa tvspel eller vare nu han prata om, det var nån konstig handling, för vi kom in på att näää det kan ju inte skriva om.. det va inget, men det va någon creepy handling ialf. Sen snackar han ju om allt, han sa att någon eller han brukar säga, istället för sluta o lägg av, så kunde det bli -SLÄGG AV!! ;). Ja, om jag ska minnas allt han säger då måste jag ju föra ner det på anteckningsblock, men mycket snurrar i "Johns" huvud. Bra kört, men tänk på körfältsbytena.. akta övergångsstället o HELdragenlinje...;)

Hem ljuva hem, åt middag hos min kära granne Katten. Hemma hos henne känner man sig speciell. Hon kan få världens enklaste måltid till världens goaste o lyxigaste, vet inte vad hon gör, men det är mycket bättre än min måltid som alltid består av samma tråkiga mat.
Ikväll, "slängde" hon ihop en tonfiskröra m spagetti.. Mumsisch..;) det var ju jättegott. Bananis o hennes dotter "Sprallan" fick en delikat middag som bestod av ala spagetti + bacon.. Väldigt enkelt men i en djup tallrik så gott så lyxigt så måndag...;).
Äntligen är måndag över o nu är det bara 5 dagar kvar till lördag ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Duuuu TokMia, den där John lät kul. Är det okej om jag hänger med vid nästa körning? Alltså bara för att titta....


/Maskan