onsdag 3 september 2008

Refugen?

Jag måste byta namn på min dotter, hon kan ju INTE heta KE, så trist, booring o opersonligt, så hon får sitt nya namn "BANANIS". Då vet ni vem jag pratar om..


Det händer ju inte alltid roliga saker när jag är ute med min elever, fast nåt händer ju varje lektion, något litet men det behöver inte alltid vara något kul..
Min elev, Winona, har ni träffat henne? Jag har träffat henne men inte på jätte länge. Idag så var det dax igen.. Det var väl inget så där som hände egentligen, förutom att vi åker "UPP PÅ EN REFUG" o nästan tar stolpen. Fast det hände inget o jag kopplar bort, men inte Winona, inte hon inte. Det är som hela hennes lektion går upp till den där "refugentänkomvadsomkundehändagrejjen", istället för att tänka äsch, okej så kan man inte göra med ratten..
Fast det är ju så, händer något galet då blir oftast lektionen helt galet oxå. Idag skrek hon på mig faktiskt, på slutet precis när vi kommer till körskolan så tror hon att vi ska dubbelparkera, men jag börjar glutta efter parkering eftersom hon är den sista eleven o jag ska hem. Så preciiis innan vi åker förbi en tom parkeringslucka o jag skriker STOPP o hon stannar o det kommer bilar o hon blir helt galen, för det tar tid med backning o få rätt växel o - GRRRR....DU FÅR INTE GÖRA SÅ HÄR!!!
Oj, förlåt Winona, men det är ju så grymt svårt att få parkering inne på söder.. Vi åkte dock vidare o tog en annan parkering som blev en bra avslutning på lektionen.
Även om du inte tyckte att du hade kört "HARMONISKT" idag..
Tills nästa gång så har hon till uppgift att hitta till olika vänner o då j-lar ska vi köra HARMONISKT!

Inga kommentarer: