torsdag 18 september 2008

GODA NYHETER!

STORA NYHETER OCH GOOOOODA NYHETER!!!
Jag skrev på papper idag att jag ska snart köpa min lägenhet som jag har bott alldeles för länge i...
När jag bytte så sa den förra ägaren att, skynda skynda för snart blir det ombildning till bostadsrätt, hahhahha. Jag har väntat i 7 år snart på detta HÄRLIGA BESLUT!
Så idag är en HÄRLIG dag o nu fick jag höra att min lillebror oxå fått en lägenhet, å han behövde VERKLIGEN en.. så GRATTIS lillebror ( de e han som kör som en galning, hiihihi).
Nu ska här fixas o trixas o sen j-lar ska här vara en härlig FEST!!!!
Nu ska jag sova för imorgon är det en låååång dag o sen så ska jag ut på galej.. med förortens cooolaste gäng...hahhahahaaa

2 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis syrran till din "nya" lägenhet! Jag vet att du har väntat länge på detta... vi är jätteglada för din skull!
En stor puss o kram! Älskar dig!

Anonym sa...

GRATTIS PRINSESSAN !!

THERESE