torsdag 25 september 2008

Reese, Kalle, Wenthwort

Visste ni att världens finaste par är "Reese & Wenthworth" o visste ni att dem är ett PAR!!!

Det är inte så många som vet, så nu när ni läser detta så är ni före allt vad det gäller "Hänt i vecket o Tjejernas Värld". Vad ni heller inte vet att dem har ett alldeles underbart barn oxå. Han är helt ljuvlig. Nu var det ju JÄTTE länge sen jag såg dem, o ibland får jag höra "Kalle" i telefon, jag vill att han ska kunna säga "BANANIIS", så det e väl på gång snart hoppas jag.. Är han inte helt UNDERBAR??

Javisst, jag är bundis med detta par. Dem bor ju i Miami, så det är ju en bit bort. Det är ju inte så att man hälsar på dem varje dag. Försöker att chatta med "Reese" så ofta jag kan. Hon har ju oftast inte så mycket tid, men om jag har tur så har hon tid för mig. Så härligt att man kan vara sig själv med henne. Hon är en riktig vän, hon är rak o snäll. Kanske för att vi inte kan träffas så ofta. Fast ibland kan vi bli lite osams, ibland ere så, fast vi blir vänner igen..


I december så åker vi JÄTTE många o hälsar på detta par. "Reese" blir ju klar med sin utbildning, ja visste ni inte det, hon pluggar ju lite vid sidan om sina inspelningar ifall hon skulle bli bankrutt en vacker dag. Hon ska bli...hmmm jag säger att hon ska bli - VAKTMÄSTARE! Men hon har 17 inte pluggat i 6-7 år för att kallas det, så vi får se vad det blir när hon blir klar.
Hon ska ialf få en jätte fin nyckelknippa när hon blir klar.. Vaddå hon jobbar ju på skolan oxå förresten där hon pluggar, ööhhh hur 17 har hon tid för alla inspelningar det e ju frågan, heheheee..

Hennes man "Wenthwort" en riktig workaholic, men ABSOLUT inte att han skulle låta sin karriär gå före sin familj, fast då ere nog dumt att skriva så, men det jag menar att han jobbar mycket. Han är någon typ av ledare, fast det visste vi ju redan ;).. Det var LÄNGE SEN jag pratade med "Wenthwort" överhuvudtaget, "Reese" berättar då å då hur läget är med honom, det är ju sällan man är vaken när dem är vakna o hemma samtidigt..

Im sorry "Wenthwort" that I did this in Swedish but if you have the time, "Reese" can translate this to you..


Vilka är dessa människor, det får ni försöka klura ut själva!!

SAKNAR ER

(förlåt att det tog så lång tid innan jag skrev om er)





















1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå där Tokmia!
En till nyhet: Reese kan prata Svenska!! :)
Det var väl på tiden att vi kom med i din lilla blogg! Trodde nästan du glömt bort oss! hihihi! Vem behöver Hänt i Veckan när man har Tokmia??!!
Kalle kan säga Bananis men det kanske inte är så jätttydligt... men förhoppningsvis så blir det bättre tills i december... Längtar efter er!
Nu måste jag kila iväg till min nya inspelning... :)
Wentworth hälsar så mycket!
Pussar o kramar!