onsdag 10 september 2008

Utmanad

Utmanad!
Jahapp, så har man blivit utmanad av Anna

Fem saker jag ska göra idag
1. Stänga av datorn
2. Städa undan lite
3. Borsta tänderna
4. Kolla lite tv
5. Somna innan klockan slår midnatt

Vad gjorde jag för tio år sen?
Å jisses, det var ju sjukt länge sen, hmm låt mig tänka, jag e ju gamling nu. Jag var tillsammans med "Bananis" pappa o var en go´å glad BUSSCHAUFFÖR.

Vart har jag bott?
Jag e ghetto barn till 100%, först ut, Tensta o sen Skärholmen. Sen fina Hanviken i Tyresö, Miami, Bagis, Aspudden o nu i härliga Årsta.

Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär
1. Shoppa loss med personal shopper ;)
2. Jobba halvtid ;)
3. Skänka en massa till välgörenhet ( ok då, men bara lite grann då)
4. Chartra ett plan och ta med släkt och vänner på deras livs resa
5. Skaffa mig en duktig revisor.

Jag utmanar härmed Coolatove Moroten

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har du länkat lite tokigt va? HAHA, min länk går till hon som utmanade mig och länken till coolatove går till min kompis MiaMaria som jag oxå utmanade! Ja, jäklar...

tookmia sa...

Tänk att blogg världen ska vara såå himla komplicerad då?? ;(

MarathonDonnan sa...

Jag vill ju anta utmaningen, men hur fixar jag det då? Jag är ju inte så insatt i detta! Hjälp mig Tokmia!!!!!!