måndag 22 september 2008

Åtta varv!

Jäsp måndag morgon, när ska man få sova egentligen?? Hela helgen har ni väl läst om, jäktigt som 17. När ska man få vila o ta hand om sig själv...hmm. Ja ja, nu är det dax o jobba ialf o jag har haft riktigt STORA stjärnor idag. Vi kan börja med "Brittan", fast jag undrar ju om hon körde i sömnen, vad har hänt? Hon fick mig o små le ett par ggr på dagens lektion. Hon var något vimsig, men å andra sidan det e väl så "Brittan" är. Imorgon ska vi köra igen, o HON vill inte uppleva denna dag igen..Kommer inte ihåg "alla" hennes knasigheter imorse, men imorgon är det en ny tid för både henne o mig..

Han här på bilden är ju så sjukt snygg, puh nu har jag sagt det.. Kanske inte så många som håller med, men wow han e ju såååå snygg. Fast nu ska ni få höra något riktigt najs, "WILL SITTER I MIN BIL", I´m so lucky.. ;) Hmm hur ska jag komma ifrån det här nu då... eehh ööhh.
Idag var vi på Kungsholmen o kollade läget. Han hade sjukt mycket att göra, en himla massa skyltar, placeringar, övergångsställen mm. Men han hade en juste kommentar när jag har undervisat i nästan 70 min, så frågar han - Vad har jag lärt mig idag, vad har vi tränat på??? Stackarn, han tyckte säkert bara vi åkt runt o runt. Å jag som "hatar" när mina elever säger - att dem bara åkte runt.. Så vi får se om "Will" kommer ihåg till nästa lektion vad vi egentligen gjorde...


Efter jobbet skyndade jag mig för att hämta BANANIS som jag inte sett sen i fredags. Hon berättade att dem hade haft ett springlopp idag på skolan. Man skulle springa minst 5 varv, gissa hur många varv hon sprang.... "ÅTTA VARV", määhh hallå, hur många orkar man springa när man är 6 år?? Å andra sidan så e hon full av liv varenda daaaaaaag...hahhahhahaa. Imorgon kommer hon inte kunna gååå, stackarn kommer att ha träningsvärk. Så duktig tjej.
Godnatt nu är TOKMIA jätte trött....









2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej vi har inte flyttat ihop ännu, håller på att flytta över hans saker först, så efter 1 oktober är han och D fullvärdiga familjemedlemmar... :)

Puss puss, hörs snart, lav u!!

Anonym sa...

Hallå där!
Tappade bort lappen jag fick av dig men hittade den nu.
Måste ju säga att jag klarade uppkörningen i Farsta =) Så nu glider jag runt i en liten röd golf jag fått låna av pappa.
Hoppas allt är bra!
Kram / Isabelle (årsta)