lördag 6 september 2008

FINN SOFFAN

Det är så himla jobbigt att vara kändistät, men vad gör man när man är BÄST som lärare... eller tror ialf .hihihi... Idag lördag har jag kört med ngr som ni känner igen tror jag, jag ska berätta lite om dem... E NI beredda.. NU KÖR VI!!

Elev nr 1 är morgonpigg, o vi hinner inte ens prata om vad morgonens lektion ska handla om, hon är beredd för hennes mission är HASSELSTIGEN, hon vet vägen så nu KÖR hon..hihi.., men visst jag hänger med. Hon fick bakläxa för förra ggn. för det gick det sjukt fort, hon hann inte med nånting utan det vart fr skolan-hasselstigen kortast möjligast tid.. Känns inte alltid korrekt så hon fick bakläxa för att det skulle finnas lite HARMONISK körning i den oxå. Visst fick vi det, + att hon åkte fel men vi kom till Hasselstigen utan nån katastrof o utan jäkt untan lugnt o skönt, TACK MADONNA!!
Hon har sina roliga kommentarer oxå lite då o då. Jag kommenterar ALLT runtom som INTE hör till trafiken, då tittar hon lite konstigt på mig..hihihi
Sen kom en helskön kommentar när vi kollade in en väg som har uppförsbacke o man kan göra en uppfång där, hon säger - det kommer sig INTE naturligt... att göra detta ... hahhaha det är därför hon INTE stannar för gående vid uppförsbacke vid övergångställe...


Jag har en annan skön tjej, som vill kalla sig Zlatan, hon är grym på att köra, pallar äpplen för sin lärare skull..;) Tänk vilken power man har! Fixade hennes o hennes mammas fredagskväll genom att rekommendera "MAMMA MIA" bion.. Å hon kör som en ängel... lite galet ibland men inget som ni behöver läsa om, för hon är en söt liten tjej bakom ratten som ni ska akta er för.....;)


Nu undrar ni ju om denna donna överhuvudtaget körde HARMONISKT...!!! Om ni har följt med i svängarna.. Å jag kan tala om att bruden har kontroll så länge hon får bestämma. Jisses va härligt o se... hon kör så härligt skönt o så kul att se henne KONCENTRERAD ;), men när JAG får bestämma då blir hon liiiite okonc.. men bara se att hon kör som en glad förare som om hon skulle ha körkort så behöver ni inte veta hur det är när jag får bestämma... Uppgiften idag var att hitta till hennes GULD brudar, o visst klarade hon läxan.... TACK WINONA!!! Trevlig kväll o hoppas "ARN" var bra o hoppas du fick ialf ta ett glas vin....KRAM

Hmm min lördags kväll blev ju INTE som jag tänkte mig, buuuua nästa gång moroten...hihihi;)... Fick tag i min bror som var ute o shoppade loss, han plockade upp mig vid Mariatorget åkte hem till honom i 300 km/h (tur att jag just slutat jobba), satt istället med spypåse o hoppades att inte trygghansa skulle ta drulleförsäkring....

Fick middag o VIN, hihihi tack nu blev jag både trött, glad o fnittrig , typiskt att man ska bara vara hemma då... ;(... Gissa hur många ggr jag skrivit fel under min blogg...hahahhahahhahaaa, imorgon ska jag o min bror umgås, vi har ett mission IGEN då....
"FINN SOFFAN"



















1 kommentar:

MarathonDonnan sa...

Kära lilla Tokmia, när ska du komma och äta middag med lilla mig? Onsdag skulle passa bra här!