torsdag 11 september 2008

Wii

Puh, äntligen hemma. Tog en extra lektion idag för "Bananis" bästa kompis TJs pappa hämtade dem båda barnen idag. Så då jobbade jag o sen tvättade jag av bilen. Hann tyvärr inte äta ngt så nu e kl 21 pip o nu äter jag. När jag hämtade "Bananis" fr TJs pappa, så höll dem på att spela "Wii".. Asså vilket roligt spel... Vii VILL HAAAAAAAAAAAAAAA!!! "Bananis" kommer med en super bra kommentar
- mamma, när vi är rika, då kan vi köpa "Wii"!
Ja verkligen, men va 17 hela Sveriges befolkning köper ju saker på krita, hmm låt mig tänka på saken...hihihiiii ( nu kommer jag få en massa telefonringningar, som säger - NEEEEEEEEEJ!!! inte krita) hihihihi

Det har inte hänt så mycket tokigt idag, men imorgon ska ni se, vart jag o en elev ska åka, nu himlar ska här busas....

Kram o sov så gott... orkar inte skriva mer

Inga kommentarer: